Mobila birou la comanda

Mobila de birou la comanda – imaginea succesului direct la tine in birou

Exista cu siguranta zeci de furnizori de mobilier de birou la comanda pe piata din Romania, la aproape orice buget ai avea nevoie. Segmentul nostru de mobilier office si mobilier de business s-a dezvoltat nu neaparat pe fondul cresterii organice a pietei, ci mai mult pe fondul cresterii exigentelor din partea companiilor si antreprenorilor.

Mobilierul de birou are ca principale caracteristici nevoia de organizare, ergonomia si imaginea pe care o comunica in exterior. Deloc de neglijat este insa si sentimentul pe care designul mobilierului il creeaza angajatilor tai, de aceea daca vrei ca imaginea companiei tale, atat intern cat si extern, sa fie imbunatatita prin mobilierul si accesoriile pe care le folosesti, vei alege mobilier de birou la comanda de la Rebel Furniture.

Daca esti un liber profesionist (avocat, medic, consultant financiar, freelancer), vei dori ca biroul tau sa exprime rafinament, elitism, eleganta si stil. Vei fi vizitat de parteneri carora doresti sa le inspiri incredere in fortele tale. Daca esti patronul unei companii cu mai multi angajati, vei dori sa asiguri loialitate din partea oamenilor oferindu-le calitate si confort, precum si o imagine credibila, puternica, partenerilor de afaceri care te viziteaza.

La Rebel Furniture intelegem perfect mecanismele psihologice care stau la baza designului de mobilier si de aceea producem mobilier de birou la comanda bazandu-ne pe personalitatea ta si a afacerii pe care o conduci. Mai mult, adaugam note de culoare si vitalitate tendintelor de obicei sobre in mobilierul de business, pentru ca – nu-i asa? – afacerea ta e condusa de oameni vii, cu pasiunile si energiile lor.

Biroul perfect – in functie de prioritatile tale

Mergi in primul show room de mobilier sau consulta un catalog pus la dispozitie de furnizorii de pe piata si vei vedea o multime de modele de birouri si obiecte de mobilier birou office, in diverse forme si culori, care mai de care mai scump decat celalalt.

La noi alegerea mobilierului potrivit pentru tine se face cu totul altfel. Daca doresti sa comanzi un birou pentru tine sau 5 birouri pentru angajati, ori 20 de statii de lucru pentru toata compania, noi te vom intreba ce activitati desfasoara echipa ta. Aceasta este intrebarea corecta fiindca de la activitatea oamenilor pleaca si alegerea biroului potrivit. Daca munca acestora e munca de calculator, biroul compatibil este cel cu suficient spatiu pentru unitatea de baza, cu treceri de cabluri si spatiu generos pentru monitor. Daca munca este bazata pe producerea si gestionarea de multe documente, va trebui ca spatiul de pe birou sa fie regandit pentru a permite organizare si arhivare eficienta a documentelor. Daca activitatea e una mixta, cu munca de PC si gestionare in paralel a unui numar mare de documente, se impune alegerea unui birou in forma de L, pretabil pentru ambele activitati simultane.

Atunci cand cream modele de mobilier de birou trebuie sa avem in vedere spatiul de care ai nevoie in mod normal la birou. Cum majoritatea companiilor lucreaza in sedii inchiriate la tarife destul de piperate, trebuie sa realizam mobila care sa fie inteligenta din punct de vedere a spatiului. Spatiul pentru picioare, pentru scaun, accesul usor la dulapurile sau etajerele cu documente, salile de sedinta care pot acomoda in mod eficient multe persoane, toate aceste prioritati se regasesc in gamele de mobilier de birou la comanda pe care noi le promovam.

Cartea de vizita ce garanteaza doua decenii de experienta

Cu siguranta, in afacerea ta iti doresti parteneri care sa aiba 20-25 de ani de experienta in business in Romania. Aceasta experienta inseamna in tara noastra o adevarata traditie, intrucat firmele care au rezistat atat de mult au demonstrat rezistenta la toate provocarile si dificultatile de-a lungul timpului.

Echipa Rebel Furniture are acest gen de experienta. Peste doua decenii de activitate, mii de clienti in Romania si Uniunea Europeana, ingineri si specialisti instruiti la scoli tehnice de profil si la schimburi de experienta internationale, designeri si arhitecti cu studii solide in domeniu si imaginatie mereu vie, manageri de vanzari si consultanti care au experienta – oricat de exigenta – a fiecarui client care ne-a trecut pragul.

Nu in ultimul rand, ne remarcam prin utilizarea acelorasi principii ale calitatii in tot ceea ce facem. Lucram cu furnizori si parteneri straini impreuna cu care am adus in Romania cele mai inovative materiale in domeniul mobilierului de birou. Un proiect de mobilier de birou la comanda, indiferent de volumul comenzii, beneficiaza de consultanta profesionala, schite si masuratori de mare precizie, preturi si discounturi avantajoase in functie de cantitati, asistenta dedicata tie si afacerii tale in orice moment. Promitem ca o vizita la showroom-ul Rebel Furniture va reprezenta una dintre cele mai bune decizii de business ale anului 2016 pentru tine si pentru afacerea pe care o conduci.